Ja, vi vet du behöver hjälp

Mikrobiologi, kemi, biologi och engelska. Ni hör ju bara hur kul det låter. Okej, det låter värre än vad det är. Trodde jag skulle dö när jag såg schemat, men jag insåg att det är bara att stå ut. Jag fick mvg i biologi i högstadiet och då kan jag få det nu med. Det är bara att jag bestämmer mig för det och jag kommer få det. Men frågan är om det är värt tiden.

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött. När jag kom hem råkade jag somna på soffan ett tag, men jag är fortfarande trött. Helt sjukt. Och jag vet seriöst inte hur många gånger jag har lyssnat på Dom som försvann de senaste dagarna. Minst 15 ggr idag.

Känner mig söt.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0