Sara är galen och vill va det

Antar att jag är tvungen att skriva lite om dagen. Blev väckt av att min syster Hanna slog en kudde i mitt ansikte. Ingen bra start på dagen alltså. Gick upp, duschade, fixade mig lite, åt, åkte in till stan. Inne i stan träffade jag Johanna, vi gick lite på stan och jag köpte en tröja, fikade lite. Sen mötte vi upp Mariah (som är utbytesstudent från Kanada), Madde, Emma och Johanna. Vi gick till Rix fm-festivalen som sög. Kanske för att jag hade så grymt ont i mina fötter. Man ska inte gå i ett par nya skor när man ska på "konsert". Senare kom Caroline och Emelie. Vi åt mat och kollade på fyrverkerierna och gick en massa. Trotsade regnet och tog av mig skorna och gick omkring i strumpor. Fräsch tjej.

Gillar sockervadd.

Gillar att vara med på kort.

Gillar mina kompisar.

Gillar......... nej. Hahaaa

Gillar min nya kompis som jag hittade när jag gick hem ensam från bussen. Han sitter i min säng just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0