För trött för en rubrik

Kände att jag var tvungen att blogga lite, mitt i natten.. Har egentligen inte någonting att skriva, men äsch. Idag har jag målat naglarna. Kul dag. Börjar tröttna lite på min blogg, det behövs lite förändring känner jag. Men det suger att jag inte hittar photoshopskivan, inte för att jag gör några komplicerade headers eller så men jag kan ju inte sitta och fixa i paint?

Imorgon är det Rix Fm-festival här i lilla Norrköping och så jag antar att jag ska pallra mig in till stan. Känner ett litet shoppingbehov för tillfället men vi får se hur det blir med det.

Ni måste typ lyssna på den här låten, faktiskt ganska bra. Brukar inte gilla kvinnliga artister men jag gillar den här låten, eller så inbillar jag mig att jag gillar den bara för att Krunegård är med och sjunger lite. Han är ju bara för gullig i videon, han står där och hänger. Sjunger lite, softar lite, är bara gullig. Ge mig en liten Krunegård och jag slutar upp med att vara så självupptagen. Bra deal va?

Kommentarer
Postat av: Het

Men ofta Frida hahaha.. gå och lägg dig. Stuberten.

2010-08-19 @ 09:49:37
URL: http://kajsas.blog.se/
Postat av: Het nr 2

Gjorde dä efter jag lyssnade på låten :P

2010-08-19 @ 12:35:30
URL: http://sarabeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0