Den som dör får se

Åh jag älskar sommarlov, vill verkligen inte att det ska ta slut. Men det ska ändå bli skönt att komma tillbaka till alla rutiner och träffa alla i skolan. Kommer dö av att komma hem klockan sex varje kväll och det första man måste göra är att sätta sig och plugga. Men man måste tänka långsiktigt, det är värt att plugga sönder i två år till (okej, inte för att jag gjorde det i 1:an, men ändå) och sen komma in på en bra utbildning.

Känner mig lättad efter min lilla shoppingdag igår. Och som grädde på moset mocha latten fick jag sällskap av Kajsa. Från min sida konsumerades det ett par skor, en klänning, en stickad tröja och smink. Så nu är jag nästan redo för skolstarten. Fast en kappa skulle ju inte sitta helt fel, men jag hittar ingen som duger för mig hehe. Antar att jag får leta ett tag till..

Kommentarer
Postat av: >.' ^,

Kommunistjävel.

2010-09-04 @ 17:39:47
Postat av: Martin "tolvan" - Bisexuell, Humor, Natur

Hej, allt bra? =)

JÄTTEFIN BLOGG!!! :D

2010-09-04 @ 18:08:11
URL: http://tolvans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0