Dalarna

Nu är jag hemma från Dalarna. Kommer inte ens ihåg om jag skrev att ja skulle dit i helgen? Aja, jag är hemma iallafall. Skolan börjar om en vecka. Måste göra massa saker nu under veckan, utnyttja varenda liten timme. Men jag är nöjd med mitt sommarlov. Har hunnit göra ganska mycket. Jobbat i 3 veckor, åkt till västkusten med Kajsa och Victoria, gått på Kent som spelade i Stockholm med Kajsa, följt med Victoria till Spanien, åkt till Dalarna med familjen, varit ensam hemma, gått på utebio, fikat, shoppat, fått ragg (haaaahaaa). Ajo, det känns bra.




Kommentarer
Postat av: victoria

FAN TA BART bildernaaaa. de under också. seriöst, du och kajsa kommer ju få in mig på rehab illa kvickt på det här sättet.

2010-08-16 @ 09:49:55
URL: http://victorialiden.blogg.se/
Postat av: Zigenare

Hahaaaa vickans blick <3<3<3

2010-08-16 @ 11:13:40
URL: http://kajsas.blog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0