Låt oss bli dom som försvann

Jag har aldrig varit såhär opepp på att börja skolan i hela mitt liv. Ångest. Nej, det känns inte bra alls. Jag vill inte gå i 2:an, jag vill inte läsa kemi, jag vill inte läsa matte, jag vill inte sluta efter fyra varje dag, jag vill inte att mitt busskort ska sluta gälla efter klockan sju. ÅÅÅÅÅH. Det enda som är bra är att jag slipper att läsa tyska. Och jag hatar hösten, så himla onödig årstid. Den är bara seg och ger mig ångest. Får se till att hålla mig sysselsatt, fast det kommer nog inte vara något problem med tanke på vilken linje jag går.

Man blir trött på ditt jävla gnäll.

Kommentarer
Postat av: Robin

Njut av din ungdom.

2010-08-22 @ 22:27:35
URL: http://sarabeiernakedinbathroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0