Håna oss vi rör oss ni står still

Lyssnar
stel & fastspänd
& när paniken bryter ut
ler Du svagt
och viskar till Mig Du
är värd att dö för
Men mot gummi, glas & metall
betyder ett mirakel inget alls…

Den låten ska jag lyssna på om vi störtar. Men sannolikheten för det är ju inte så stor. Att vi störtar alltså.. Om en halvtimme åker jag med pappa till Skavsta, han ska till jobbet så jag åker med honom. Måste växla pengar och så innan jag möter upp Victoria och hennes familj. Sen bär det av till Palma. Där väntar kanonväder och det är ju bara för bra. Ska ju träffa Kissie där, alla vi stora bloggare måste ju gå ihop mot medelklassen heheheheh. Nej, inte riktigt så kanske.

Hejdå alla bloggläsare, kommer sakna er så mycket!
P.S ni kan ju kommentera lite när ja är borta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0