Our love is dead, you are free

Sitter och målar naglarna, det är det tråkigaste man kan göra typ.. Tråkigare än att städa iaf. Det känns onödigt, klarar mig fint utan att måla naglarna. Men man ser ju fräschare ut med målade naglar, tråkigt nog. Annars hade jag skitit i att måla naglarna, faktiskt.

Nog om mina naglar, idag har jag inte bloggat och jag känner att jag måste göra det innan jag åker till landet. Måste ladda kameran, mobilen och ipoden. Ska nog ta med högtalarna så kan man lyssna på musik. Det blir bra. Ska få dem att börja lyssna på Kent. Och jag vet att jag kommer lyckas, det gör jag alltid.


Visst ser det bra ut? Lite enformigt men det är ju så bra.

Och så lyssnar vi på ettan över de mest spelade låtarna:

Kent - Quiet heart

Om jag inte bloggar imorgon så får ni ha en bra dag (imorgon), och så bloggar jag mer på torsdag. Cya och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0