Mycket text, lite verkstad?

Mår inget vidare, halva mitt ansikte gör skitont (Kajsa och Victoria, varsågoda att skratta). Och det är visdomstandens fel. Får ont i halva käkbenet som går ända upp till örat(?).

Har inte uppdaterat bloggen vidare bra under helgen. Så jag ska berätta lite kortfattat vad den har innehållit.
I fredags var som sagt Victoria och Kajsa här. Vi dansade och sjöng till Hoppa (h)ulle, försökte att öppna konservburkar med hammare och spik, vilket inte fungerade så bra. Sprang hem till V och hämtade konservöppnade, flåsade tillbaka. Tur att vi bor så nära varandra, annars hade vi inte kunnat äta våran fruktcocktail.
Sen var vi uppe och gjorde ingenting i stort sätt till klockan 6 då vi somnade.

I lördags vaknade vi alldeles för sent, vid 14.00 skulle jag gissa på. Victoria och Kajsa packade ihop sina saker och begav sig hemåt.
På kvällen åkte Victoria och jag in till stan för att gå på Zackarias releasefest och blablabla.

Idag har jag bara legat och degat framför TVn och tyckt synd om mig själv.
Mamma hittade mina gamla converse på vinden, bruna och snygga hehe. De kan säkert bli användbara nu till våren. Påtal om ingenting.

Och påsken är överskattad, fattar inte grejen med den egentligen. Själv har jag inte ätit någon påskmat, eller överdrivet mycket godis. Känns ganska bra. (För jag har ju slutat äta eheh)
Naaae shit vad mycket text, kan ju lika gärna skriva en bibel de är ju typ lika långa som mitt inlägg.. Fast mina inlägg är ju lite tråkigare dock. FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0