Jag förväntar mig ingenting

Ikväll blir det en typisk tjejkväll. Victoria och Kajsa kommer hit eftersom att jag är ensam hemma. Vi ska äta i massor, och antagligen vara uppe hela natten.
Eller jag är inte så säker på att det blir en typisk tjejkväll eftersom vi brukar spåra ur ganska ofta. Men vi får se hur det går, vem vet vi kanske kommer sitta och måla naglarna på varandra och ha kuddkrig som i amerikanska filmer.

Victoria kommer snart och lämnar sina saker här sen ska vi upp mot krokek och möta upp Kajsa och sen ska vi till affären. Det ser ut som att molnen börjar försvinna och då kanske jag kan använda min nya jacka?
HAH, det åkte precis förbi en liten kille på cyklel och jag trodde att det var Vickan :(


Nu kommer V med en stor blå IKEApåse nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0