Clothes off!

Vilket underbaaaaaart väder. Mår så himla bra nu när solen lyser och snön smälter. Plus att pappa håller på att grilla(?) och det luktar verkligen sommar.

Idag har jag varit i Ingelsta med Johanna. Jag inhandlade en jacka och lite småsaker. Johanna köpte två jättegulliga tröjor, ett par shorts, och någon produkt till håret. En riktigt bra dag, och jag är på väldigt bra humör vilket är ovanligt.

Fick en efterfrågan om jag kunde visa lite av det jag har köpt den senaste tiden. Och ja, det klart jag kan det. Orkade inte ta kort på allt, har ju köpt en heldel ;););)


Tröja från H&M, billigskit ehehehehe

Jacka från MQ

En stoor skjorta från MQ

Haha, deodorant, marcara, sminkborste och sen converselådan (orkade inte ta fram skorna). Och bakom ser ni min hög av skolböcker, nice.
Påskgodis och en ansiktsmask till på onsdag. Och allting står på min ganska nya byrå. Snyggt! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0