YEY

Jag är så duktig, har gjort klart min engelska läxa (a)
Idag lärde jag mamma att fjäska inför lärare/chefer. Om det är någon som kan fjäska, så är det jag!

Hur man fjäskar som ett proffs (utan att behöva anstänga sig för mycket):
  1. Gör dina läxor i tid - det är lika bra att göra dom så fort du får dom
  2. Le lite smått när läraren går förbi - lärare gillar trevliga elever
  3. Kom inte försent - det är jobbigt när folk doppar in hur som helst
  4. Få det att se ut som att du pluggar - du kan lika gärna vänta tills läraren vänt sig om innan du börjar prata/smsa
  5. Ta med dig rätt matrial till rätt lektion - simpelt
Nu kan du fjäska som jag, grattis :)

Hur som helst, dagen började med att jag försov mig, bra Sara <3 Och såklart blev både håret och sminket dåligt, det är sånt som förstör hela dagar. Iallafall, vi började kl 8.10 med Naturkunskap, great. Vi kollade på olika stenar och skrev lite om dem.
Sen hade vi engelska -> lunch -> matte -> svenska.
Nu är jag trött, godnatt :)


Haha, inte så gulligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0