Så är det



Jag hissar:

  • Folk som kommenterar - Alltid lika kul med kommentarer :)
  • Bilddagboken - Jag gillar verkligen bilddagboken, jag har haft mitt konto i 3 år och jag kan verkligen inte släppa den <3
  • Spårvagnar -  Efter i fredags har jag börjat gilla spårvagnar, Kajsa och jag tog en tur med spånkan genom Norrköping. Hur mysigt som helst, förutom att vi åkte till Norrköpings ghetto ..

Jag dissar:

  • Ovårdat löshår - Jag blir så trött på alla som går omkring med äckligt och ovårdat löshår. Speciellt när det är i fel nyans, då ser man att det är fake.
  • Kings of Leon - Har aldrig gillat deras musik. Blää
  • Jag-mår-så-dåligt-bloggar - Mm stackare, skaffa dig en dagbok istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0