Dissar/hissar

Jag har kommit på att man kan göra HISS/DISS - listor på bloggen. Alla kommer härma mig nu, bara för att ni vill vara som jag. Men kom ihåg - I'm the one and only! Feel the pain bitches!

Jag DISSAR :

  • Farmville på Facebook, har aldrig spelat och tänker aldrig göra. Sånt är bara för småbloggare..
  • 94or. Seriöst alla 94or ser ut som jag vet inte vad, och de beter sig som fjortisar, och det roliga är att de tror att de är något de inte är. Okej, alla är inte så, men de flesta..
  • Shuttershades. Behöver ni någon förklaring? Nej, jag tror inte det. DET ÄR SÅ JÄVLA FULT, kortfattat :)
  • Falska personer. Folk som inte står för vad de säger, stör mig jävligt mycket.
Jag HISSAR :

  • Pluggisar. Vem gillar inte pluggisar? Killar som pluggar är oftast mognare än de som inte pluggar, de har en ganska säker framtid, de flesta har snyggare stil. Vem gillar gangsters egentligen? Euw
  • Mig själv. Jag vet vad jag vill, när jag har bestämt mig för något håller jag det, jag bryr mig typ inte om vad folk tycker om mig. Jag är odödlig <3
  • Kajsa och Victoria. My bitches, ja jag vet att jag brukar hata er ibland, men just nu hissar jag er. Ni är äkta, säger saker rakt ut, vi har samma humor, ni kan dansa (kolla två inlägg under). Det kan inte bli bättre.
  • Ebersteinska. Bättre skola får man nog leta läänge efter, det går bästa folket där, alla är helt fucked up. Men det klart, det finns ju några svaga länkar.. som bygg och sånt ;)

Kommentarer
Postat av: Robin

Tänk på vad du säger.

2009-09-06 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0