Kajsa, jag vill ha en svartlackad balle..

Skol-tisdagar är bäst. Vi börjar 8.10 och slutar 13.10 <3
Aja, efter skolan drog jag till Lärka (fy, skäms sara) för att möta Kajsa.
Vi gick ned mot stan där jag träffade min kusin Frida :) Väl framme i stan, gick det vilt till från våran sida.
Vi drog en kebab lite lätt, och jag köpte lite småsaker.
Men roligast var nog på vägen ned mot resecentrum ..

Kajsa och jag sitter och disskuterar "ballar" (balkonger)
K: Asså, det var en som skrev till mig att han satt på sin balle. Och jag bara "haha, okej?" *trodde att han mena något annat, haha*
S: Haha, jag skulle typ dött om någon sa så till mig.
K: Jag vill också ha en balle! ****** har ju en balle, jag fattar inte varför de inte anväder den och gör rent den lite.
..
Vi sätter oss på spårvagnen mot resecentum och vi ser en dam med fint uppsatt hår.
K: När jag blir gammal ska jag också fixa håret sådär.
S: Jag ska fixa håret på ballen..
Båda brister ut i skratt så vi börjar gråta, och alla på spårvagnen kollar snett på oss.

Men vi ba "ÄRE SÅ?!"  mm så äre. PERKELE också.


Lärkabockarna tror att de är roliga.. EBERMAKT, LÄRKASLAKT!


Tjockisar <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fint brev.. haha

2009-09-06 @ 21:05:31
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0