I just wanna live

Länge sen jag skrev, stackare. Jag har helt enkelt inte haft tid, eller ork. Full rulle hela dagarna, men jag kan sammanfatta en och en halv vecka bakåt;

Lilllördag på en onsdag
Plugg
Skola
Fest i åby
Jobb
Mer plugg
Matteprov
MASSVIS MED TYSKA LÄXOR, usch
Samhällsredovisning
Eberyra
Idrottsdag vid Ågelsjön
Johanna fyllde år
Stan med Kajsa med en fin bussresa hem

Och i helgen har jag också fullt upp med:

Skriva novell (åh jag älskar noveller, lämnar alltid in dem i tid <333)
Brännbollsturnering vid Himmelstalundsfältet -> efterfest i Lindö -> Antagligen sova hos Johanna
Spela tennis
Plugga
Spela match
Sova

Livet är hårt ibland, och nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0