Galet

Har inte haft tid att blogga de senaste dagarna.
Efter skolan i fredags fikade jag först med Kajsa och Victoria på stan. Sen åkte vi hem till K och hade film kväll.

Idag spelade vi tennis, första träningen efter sommarn. Det kändes riktigt bra, Kajsa ska alltid vara blondast. Vi hade tränat på "attackbollar" och sen sa Uffe (våran tränare) att vi skulle göra en övning med vanliga slag och sen skulle vi få attackbollar. Och där stod kajsa helt förtvivlad och bara "Attackbollar? :(" Kajsastumpanpullangumman, du är så söt ibland <3
Sen bar det av till Kuddby, där jag spelade fotbollsmatch. Vi förlorade med typ 5-0, men vi spelade faktiskt ganska bra.

Och för någon timme sen stod vi och dansade till Noise, och Grease. Spelade GH, och Wii Sports. Jag överdrev rörelserna som vanligt.
Jag skulle vilja tacka Gurz/Marie/Kajsa, Pappa/Håkan/Victoria, Olle/Rabbin/Robin för en konstig kväll.

Imorgon ska jag vara snäll och lägga upp ett videoklipp på när mina kära vänner/fotbollsföräldrar dansar till Grease. Det får ni inte missa! :)

Nu ska jag sova, puss o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0