Vi älskar markus <3

Jag är riktigt trött, sov bara 2,5 timmar inatt. Så går det när man har storbesök av Kajsa och Victoria.

Det började med att de mötte mig efter skolan. Vi drog till Donken, satt där ett tag. Efter ett tag gick vi vidare till Vaxkupan där Markus Krunegård spelade. Riktigt nice.
Jag skrev ju tidigare att jag gillade honom, men efter igår  gillar jag honom ännu mer. Han är så gullig, han pratade med publiken och var bara söt. Efter spelningen signerade han skivor, och jag kände mig nästan tvungen till att köpa 'Lev som en gris, dö som en hund', eller okej inte tvungen, jag ville ha den.

Efter det tog vi bussen hem, och bestämde oss för att sova över hos mig.
När vi kom hem till mig åt vi kyckling och någonting. Kollade lite smått på Idol, vi var ju bara tvuungna att hejja på Camilla, älskar henne. Jag älskar schlager.

Vi blev lite smått inspererade av Camilla och ville dansa/sjunga som hon, så då gjorde vi det. Det var G R Y M T, eller jag var grym, som vanligt. Vi dampade loss ungefär hela natten. Men vi hade små pauser då vi kollade på tv.
Sen kom vi på att vi hade pizza i frysen, och vi kunde ju inte låta den dom ligga där alldeles ensam. Så vi tillagade denna fantastiska pizza klockan 5 på morgonen. Fin frukost kan man tycka.

Efter om och men, gick vi och la oss vid 6 ungefär. Efter lite ryckningar och skrattattacker somnade vi.
Vaknade samma dag klockan 08.30 eftersom vi skulle med bussen klockan 9. Varför åker man buss klockan 9 på en lördagsmorgon tänker ni nu.. Jo det ska jag berätta. Vi skulle spela tennis.
Efter tennisen fick jag ryck och ville åka in till Maxi (Ingelsta), och mina trogna kompanjoner följde med. Vi hade absolut ingenting att göra där.. förutom att äta korv. Vi älskar korv, mums..
Vi fick akut hemlängtan, så vi tog bussen in till Resecentrum. Väntade 1 timme på bussen hem, vi var helt slut.

Jag tycker att jag har sammanfattat fredagen/lördagen ganska bra utan att gå in på detaljer, tur nog.

MIN DATOR VILL INTE LÄGGA UPP BILDER :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0