varför en rubrik?

Riktigt bra dag, idag. Först såg vi på Die Welle på samhällskunskapen, gillar inte den filmen men ändå. Sen hade vi matte, helt okej. Fick reda på att våran lärare var sjuk så det blev inget NO-prov idag. Så vi hade 3 timmars håltimme, så gick ned till stan och ja. Började tyskan 14.30, slutade 15.40. Åkte ned till stan igen för att möta upp Kajsa och Victoria. Vi tog ut våra Kent-biljetter!!!1 <3
Kajsa var sur/dryg/inte på humör så hon åkte hem, alltså var jag och Victoria ensamma. Jag köpte skor, tights x2, linne, och plånbok. Sen åkte vi hem, och nu sitter jag här och är glad.


Mjo, snyggt.

Måste ju förvara alla mina pengar någonstans?

Mmmmmmm, nu blir ni avundsjuka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0