tröött

Lite konstig, men bra dag. Det började med att jag hade sovmorgon till 10, det gillas. Sen hade vi engelska, följt av 2 timmars lunch. Vi orkade inte dra ned till stan så vi stannade i skolan och pluggade lite svenka (a) Vi hade en seg mattelektion, utan lärare. Sen hade vi svenska, vi redovisade våran bokrecention. Det gick helt okej faktiskt.
Sen bar det hem till Höglunds, vi fikade lite och så. Olivia och jag gjorde inte så mycket mer än att sitta vid datorn. Hah, sånt kan vara skönt också.


Sånthär kan vara kul när man är trött :(

Kommentarer
Postat av: Johanna (:

hahahah fyfan va jag skratta första gången jag såg den reklamen :( ..men asså det är ju kränkande egentligen :( hah ica reklamerna in my <3

2009-10-19 @ 22:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0