sjuk..

Usch, jag har gått och blivit sjuk, igen! Jag som är odödlig, jag kan inte bli sjuk..
Aja, går var vi (klassen) på exkursion i marmorbruket i Kolmården :)) Vi studerade alltså stenar, svarade på frågor och fikade. Det var faktiskt ganska kul, min grupp bestående av Johanna, Wall, Sid (Hampus) och Manny (Tomas) var väldigt effektiva.. eller inte. Men det känns väldigt onödigt att läsa om stenar. Sten som sten liksom?

Här har vi granit och gnejs, fina stenar bergarter..

Och här har vi en Sara, en väldigt sällsynt art.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Du, jag har också gått och blivit sjuk, igen :( Vi ska ju vara odödliga!

2009-10-07 @ 18:38:25
URL: http://victorialiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0