bara för att

Galen kväll igår!
Okej, jag överdriver, men vi hade kul.
Träffade Kajsa och Victoria vid halv fem tror jag, vi fixade till oss det sista tillsammans. Sen bar det in till staden, där lämnade vi vår packning hos Kajsas pappa som vi senare skulle sova hos.
Vi käkade på donken, sen drog vi ned till resecentrum för att möta upp lite folk.
Sen tog vi 440-bussen till någonstans efter Ljunga? :( Om jag ska vara ärlig har jag ingen aning om vart vi var.
Aja, det var iallafall fest där. Den va helt okej, inte "sjukt kul" som alla andra säger. Det som gjorde den rolig var mina bästaa brudar (såklart, kajsa och victoria).
Vi åkte till stan igen vid elva tror jag. Och efter en liten vandring på stan kom vi hem till kajsas pappa vid halv ett.
Vid det laget var vi cold as ice, så det var riiktigt gott med varmt té <3

Idag vaknade vi innan åtta för att Kajsas pappa skulle jobba och han hade bara en nyckel till lägenheten, så vi klädde på oss och åkte ned till resecentrum för att ta bussen hem.
När jag kom hem vid nio slocknade jag på soffan till klockan tre.
Sen blev jag uppjagad av min syster som ville att jag skulle sminka henne till Bränntorps halloween fest. Snäll som jag är, går jag upp och sminkar henne och(!) hennes kompis. Sen fick jag reda på att hela min familj skulle på "festen". Jag kände att jag inte kunde stanna hemma medans de gick iväg på 'fest', så jag sminkade mig lite fort och följde med.
Jag kan inte erkänna att det var något drag eftersom det bara var barnfamiljer, och hästnördar 8-)
För er som inte vet vad Bränntorp är, så är det ett stall där min syster rider.
Haha, nu orkar jag inte skriva mer :( kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0