Tofflor :P:P

Idag har jag varit i stan hehe.
Kollade på när min syster dansade.
Hon var bra
Det var jätte mycket folk
som kollade på
Det va jätte trångt :P


Haahaa, jag har så tråkigt. Plus att jag är trött.
Ja, somsagt var jag i stan idag och kollade på när min syster dansade.
De var cirka 200 pers som gick till ett ställe, utan att synas för mycket. Och så sattes det på musik, och alla började att dansa. Jag var lekledare åt min syster och hennes kompanjoner, de gillar mig B)
De sprang omkring i stan halva dagen kändes det som, och jag var tvungen att följa med. Sen belönade jag migsjälv med nytt smink/hårfix, en halsduk, en tröja och ett par jättegulliga rosa tofflor <3


Visst är de gulliga? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0