FEST

Nu är det påtiden att berätta lite om igår. Vi firade alltså Victoria, hemma hos henne med hennes släkt.
Vi åt lite mat, fikade, delade ut presenter och hela tjaffset. Sånt som man brukar alltså.
Sen kollade vi på film, Kajsa, jag och Victoria alltså, inte hennes släkt. Vi såg 27 dresses, och man kunde redan efter 1 min förutspå vad som skulle hända i slutet av filmen.
Sen satte vi oss vid datorn, det var då allt spårade ur. Vickan fick för sig att skriva massa saker från min facebook till folk, och jag tänkte försvara mig lite. Men det gick inte så värst bra, både Kajsa och Vickan var emot mig. Vi brottades i sängen, sparkades (nästan) och ja, det var inget ovanligt egentligen. Vi är lite smått dumma i huvudet.
Efter våran lilla fight gick vi tillbaka till det normala igen, tack och lov. Det är inte lätt att vara kompis med dem.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0