Undercover

Det blev en bra dag idag igår.
Det var somsagt öppet hus på Ebersteinska. Det var ganska mycket folk, för många fjortisar. Jag får ångest. Jag vill inte ha 94:or på skolan? Jag gillar att vara yngst och kolla på alla som är äldre, haha :( Och jag hatar 94:or.

Aja, hade bara 2 lektioner idag. Svenska och samhäll, fick tillbaka mitt prov. Fick VG, jag antar att jag ska vara ganska nöjd ändå, samhäll är inte mitt favorit ämne direkt.
Och gissa vad vi gjorde efter skolan? :D Åkte ned till stan, vilken överraskning.. Vi kollade runt lite, sen åkte vi tillbaka till skolan för att förbereda inför öppet hus.

Som ni alla redan vet (ja, ni följer ju min blogg?) kollade jag och Victoria på New Moon. Jag älskar den, men jag tycker att vargarna/varulvarna ser för snälla ut. De ser ut som "hej kom och klappa mig under hakan (a)", okej det där kanske inte var en så bra förklaring, men det får ni leva med.


Victoria går under förklädnad. Hon är egentligen en vampyr. Scary, men hon är inte det första monstret jag har träffat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0