Öppet hus på Ebersteinska 26/11

Jag hatar onsdagar. Börjar skolan tidigt, och slutar sent. Men det värsta av allt är att jag har tyska på onsdagar, jag är säämst på tyska och fattar ingenting :) Iallafall så träffade jag Kajsa och Victoria efter skolan. Vi åkte ned till stan och jag köpte en tröja och en mascara. Intressant eller hur?

Imorgon kommer bli en bra dag, det känns som det iallafall. Det börjar med att jag har sovmorgon till 10.00, sen har vi typ två lektioner sen slutar vi. Efter skolan ska jag träffa Vickan, har inte en aning om vad vi ska göra. Antagligen vänta tills klockan är 17.30 då jag ska tillbaka till Eber för att hjälpa till under öppet hus-grejen.
Jag ska stå och informera om FGH-profilen. Herregud, folk kommer ju flockas omkring mig och Johanna..

Aja, efter det så ska jag och Victoria se NEW MOON(!). Jag har redan sett den, men det klart att man måste se den igen. Jag är ju en Twilight-nörd ;)

Oj, mycket text. Blir nästan trött på migsjälv.. eh nej, varför ljuger jag?


Naw, vad gullig. Ser ut som en nunna <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Men du vet att jag slutar klockan fyris imorgon? :(

2009-11-25 @ 22:30:17
URL: http://intecoolt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0