idioter


Jag måste bara säga att Borlänge måste vara den mest patetiska staden, eller kan man ens kalla det en stad? En by, det låter bättre.
Nu till saken, när jag skulle upp till Dalarna (Leksand) för att fira min farfar stannade vi i Borlänge, Kupolen. Och där ser jag huuuur många PJ's som helst, fullt med toffsar överallt. Först trodde jag att de drev, men de var stenseriösa.
Tilloch med Hanna min lillasyster på 10 bast(haha) flinade åt dem, då måste de vara riktigt patetiska.

En stor diss till Borlänge, för deras PJ's och fula dialekt. (Okej, Norrköping är inte mycket bättre :()


Bild från google. Men aa det är fint?


Kommentarer
Postat av: Robin

ffffffffffffettt snyyygtgtt

2009-11-11 @ 16:11:54
Postat av: PJ

det e våran stil ni som dissar oss e bah avis!

2009-11-12 @ 17:44:34
URL: http://PJsaercoola.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0