-

Jag suger verkligen på att blogga, hah
Aja, min helg har varit ganska fartfylld. Eller aokej, inte i fredags då jag bara var hemma och tog det lugnt.
I lördags följde jag med Nicole till Micke och Ditte, där var det fest. Alla vuxna var stupfulla (med vissa undantag), det var ganska underhållande att kolla på dem eftersom de betér sig som ungdomar när de är fulla.
Vi som var 'lite' yngre tog det ganska lugnt faktiskt. Vi körde arm -och tumbrottning, dansade, satt bakom drapperiet och smög på de som gick på toaletten, vilket inte gick så bra eftersom Nicole och jag inte kunde hålla oss för skratt, haha (a)
Och idag var jag uppe med tuppen, för att följa med pappa och Julia till Yxbacken för att åka skidor. Det var jätte länge sen jag åkte skidor, men det gick helt okej.
Efter skidåkningen åkte vi hem, jag somnade på soffan i några timmar. Sen åkte jag på fotbolls träning.
Och nu sitter ni säkert som jag, och tänker : Vem fan bryr sig om jag jag gjorde ihelgen?  Haha :(


Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha jag bryr mig om vad du gjorde i helgen, jag menar hela meningen med en blogg är ju att du ska berätta vad du gör o tänker, osv. haha :P

Låter som en lyckad helg :)<3

2009-03-01 @ 23:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0