-

People take a bow
Show me that you love me
-
Idag, eller ah igår hade vi i f93/94 ordnat ett disco för småbarnen för att samla in pengar till Spanienresan. Just det, det har jag inte skrivit. Vi ska till Barcelona i knappt en vecka på fotbollsläger, det ska bli härligt (:
Aja, det var sjuukt mycket barn. Tänk er 115 barn runt 6-9 år på ett litet utrymme i 2 h tror jag att det var. Men det var kul, barnen dansade, sjöng karoke, åt godis och massa annat.
Det var kul att umgås med de i laget, vi brukar inte göra de förutom på träningarna.
När jag kom hem vid 9.30 var jag helt slut, (och är det fortfarande, hah) så jag orkade inte gå till Nicole, där Kajsa, och Victoria är.
Jag tror att jag skippar tennisen imorgon, jag har varit sjuk i några dagar så jag ska ta det lugnt.
På eftermiddagen ska jag på bio med Calle och se BOLT. Hah, vi har tjatat om det i några veckor nu.
Efter det blir det att se melodifestivalen med Nicole, Kajsa och Victoria (?)
Jag är grym, ett långt inlägg. Ni älskar mig <3


Kommentarer
Postat av: Jonas

Myssssigt, barcelona :@

Jag vill också :(

Mysigt mysigt :)<3

2009-03-17 @ 21:36:23
URL: http://aalla.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi hatar dig

2009-03-22 @ 11:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0