Jahapp

Usch, jag har verkligen inte orkat blogga på den senaste veckan.
  Jag har varit i Bovallstrand med familjen och kusinen + familj.
Vädret var sämst så det fanns inte så mycket mer att göra än att kolla på film och bara ta det lugnt. I söndags tog jag bussen hem från Göteborg.
Efter 5-6 h bussresa var jag äntligen framme i älskade Norrköping <3

Jag hade planerat att gå på utebio, men så blev inte fallet. Istället bjöd jag hem Kajsa till mig, senare kom Robin och Victoria.
Vi kollade på tv och gick nattpromenad nere vid Sandviken/campingen.

I måndags jobbade jag hela dagen, sen på kvällen lagade jag, Kajsa, och Victoria tacos (överskattat, mh liite).

Igår jobbade jag, som vanligt. Besöksrekord på Kolmården, grattis till oss!
På kvällen blev det utebio med Nicole, och några killar.. haha.

Ni kan inte gissa vad jag har gjort idag, ni kommer bli såå förvånade.. jag har jobbat. Inget besöksrekord idag, attans.. det är så kul när man får springa omkring som en kanin och hämta brickor.

Imorgon skulle jag egentligen vara ledig. Men nej, här ska det jobbas. Efter jobbet blir det utebio om jag orkar, börjar bli sjuk :) Puss på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0