All that shit is gone

Nu lämnar jag allt bakom mig, alla gamla minnen som inte är värda att minnas, personer som inte är värd min tid, folk som en gång betytt så mycket för mig, som inte längre bryr sig.
En gång bästa vän, alltid bästa vän? Nej, det håller inte. Det är bara skitsnack, vi sa att vi skulle hålla ihop, att vi skulle försöka. Men nej, tydligen inte.

Jag vet inte hur du ska klara dig utan oss, du har inga riktiga vänner kvar. Bara "fest kompsiar", såna som du inte kan lita på, som kommer lämna dig såfort de upptäcker en nyare och bättre "fest kompis". Men det är ju så det funkar i din värld, så det kanske passar dig :)  Eller nej, förlåt. Du kunde ju inte lita på oss heller, för vi är så falska, och dumma. Dumma blondiner, omogna..
Men vänta lite lilla gumman, det är du som super varje helg, det är du som gjort precis allt, anser du själv. Är det en bra sak?
Det här är inte skrivet till någon speciell, men jag antar att någon kommer att ta åt sig :)
Eller hur pullan?



De som verkligen är riktiga vänner finns kvar tills slutet, och jag börjar inse vilka de kommer vara.Jag vet att ni finns där, och kommer antagligen alltid finnas för mig.
Ni är bäst, på riktigt.
Vad skulle jag göra utan er?
Vi gör allt tillsammans, delar allt tillsammans, lider med varandra, skrattar, gråter,  skiter, sjunger, svullar.. ja ni fattar grejen?
Vi har umgåtts från och till sen lekis.
Alla åren har varit bra (näst intill, haha), ni fanns där för mig när jag verkligen behövde någon att prata med.
Ja, jag vet att jag kan vara hur dryg som helst mot er.
Men ni vet att ni älskar mig jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Och du vet att vi älskar dig juh B) <3

2009-08-01 @ 00:11:53
Postat av: Robin

Du skulle dö utan mig.

2009-08-01 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0