nördar <3

Ännu en ledig dag..
Idag spenderade jag min tid med Kajsa och Victoria. Jag säger bara, VÄRT haha :(
Vi drog omkring på stan och inhandlade lite småsaker som skor, lösnaglar, smink, böcker och sånt.

Sen drog brudarna på Harry Potter, jag dissade dem och drog hem.

När jag kom hem ringde pappa från jobbet och sa att vi skulle gå ut och kolla upp mot himlen.
Efter cirkus 5 min kommer han med flygplanet och kör runt i området några varv. Och där stod jag och flaxade med armarna och var överlycklig.. haha, så små saker kan göra mig glad. Fånigt :)


Mina Harrypotter-nördar <3


"Jag ska köpa Harry Potter godis!" Haha, en chokladgroda?


Omg, jag är såå snygg


Min koola pappa

Kommentarer
Postat av: Victoria

En gång Harry Potter-nörd, alltid Harry Potter-nörd <3

2009-07-25 @ 01:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0