Chillar län..

Jag är trött. Har jobbat hela dagen, med Vicky, Prick-Jhoel och Toffel-Fredde.
Det gick bra, förutom att pojkarna är sega när det gäller brickvagnarna. Bitch som jag är går jag och hackar på dem hela dagarna, stackarna.. Det känns som att man bara springer omkring, ser förvirrad ut och svarar på frågor som, "Vart är toaletten?", "När börjar delfinshowen?", "Vart är caffet?", "Hur kommer jag till linbanan vid Vildmarkshotellet?"
Det roligaste var nog när en dansk kom fram till mig och Victoria och frågade massa saker på danska. Vickan och jag förstod ju ingenting så vi stod där som frågetecken och kollade på varandra :(
Jag ska jobba hela helgen, måndag och tisdag. Sen är jag ledig några dagar, det ska bli najs.
Så om ni har något roligt för er då så kan ni ju meddela mig?
Ja, det klart ni gör. Ni vill ju ha med mig :)

Ae, nu snackar jag för mycket. Måste sova, godnatt :)


"Get on the plane" - The Myriad <3

Kommentarer
Postat av: "toffel" Fredde" WTF??

Asså!! Du Sköt Mig i ÖGAT!!! Och jag fattar inte varöf ni kallar mig "toffel" figge XD fet är bara fail!!!

2009-07-05 @ 00:00:18
Postat av: Anonym

FREDDE!*

2009-07-05 @ 00:05:05
URL: http://sarabeier.blogg.se/
Postat av: Victoria

Haha, jag älskar danskar. Synd bara att de inte kan prata så att man begriper dem någorlunda :(

2009-07-05 @ 17:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0