Spökstad

En dag närmare julafton. Spännande.
Idag har jag inte gjort någonting alls. Haha! (A)
Eller jo, jag har klätt julgranen och städat mitt rum, DUKTIHH! hahaa, lika kul varje gång och ingen fattar :(

Jag har världens blåsa i munnen och den vill inte försvinna, påtal om ingenting. Haha älskar när man byter samtalsämne helt plötsligt :(

Just det, idag fick jag reda på att min farfar har vatten i lungorna. Kan vara lunginflamation. Åååh, varför innan julafton och allt? Tycker så synd om farmor som får ta hand om allt och alla. Hon måste ta hand om sin mamma som är 97 bast (haha), och nu farfar. Farmor är nog den som ser fram emot julafton mest av alla i våran släkt. Fixar jättemycket med maten och lägger ned mycket tid och pengar på julklappar.
Och min mormor är jättesjuk. Hon har någon lungsjukdom så att hon inte orkar göra någonting alls. Så mormor och morfar kommer inte heller på julafton.
Det blir bara min familj och sen min kusin, moster och Fredrik. Jag som är van vid att det är fullt hus hos oss under julen.


Näääääääääääe nue livar vi upp stämningen med en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0