Morning after dark

Jag är så trött. Jag kunde inte sova i fredags, somnade klockan 7 på morgonen. Och jag orkade verkligen inte spela tennis, eftersom jag skulle vara tvungen att gå upp vid 8. 1 timmes sömn är lite för lite, så jag sov till 11. Intressant.
Försökte plugga lite, men det gick inte så bra.

Senare på kvällen bestämde Kajsa och jag att vi skulle in till stan, och sen på fest. Vi pratade ihop oss med Svesse.
Det slutade med att vi följde med honom till hans kompisar. Vi satt och sjöng, och hade riktigt trevligt. Det visade sig att de nästan var lika sjuka som mig och kajsa. Men ingen kan slå oss, vi är sjukast av alla. Jag lovar.
Vi skulle egentligen vidare till en lokalfest, men polisen var där och det var bråk så vi sket i den. Vi vandrade omkring ett tag, men sen åkte vi tillslut till Krokek.

Väl i Krokek gick vi hem till Svesse och kollade på film. Vid halv tre började vi dra oss hemåt. Somnade vid halv 5 tror jag. Vaknade vid 11 och nu sitter jag här och försöker att plugga matte. Men jag antar att ni förstår att det inte går så bra, för jag sitter ju vid datorn? Bra Sara :)
Somsagt, lite sömn. Ikväll ska jag sova tidigt, det behöver jag om jag ska orka med skolan.
Just det, börjar inte Last man standing imorgon? Jo, jag tror det. Det ska bli kul att kolla på alla som blir jagade med tandborstar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0