Kids aren't alright

Tack och lov att älskade Calle och Erik gick vidare i Idol. (Ja, jag följer det :()
Jag vet inte varför men jag gillade inte Tove. Hon är riktigt bra, men nej. Hon är för tråkig.

Morgondagen är oplanerad. Det enda jag vet är att jag ska spela tennis. Tidigt på morgonen, redan klockan 10.00 i Åby. Yes, dagen börjar bra.
Sen ska jag nog ta itu med matten, sätta mig och plugga ett tag.
Senare antar jag att jag ska in till stan, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Har ett par olika alternativ. Så jag har lite att välja mellan. Det är bra iallafall.

Känner mig lite smått patetisk, bloggar om min vardag som är högst ointressant? Jag drev med såna förut och nu har jag själv börjat blogga så. Inte bra. Ännu sämre för de som vill läsa det, haha. Okej om man känner mig, men folk som inte gör det måste ha väldigt tråkigt. Men det är bra för mig, läs, läs, läs min blogg. Den är bra, tycker jag, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0