Hur vanlig som helst

Haha, sjuk dag igår.
Blev väckt av ett telefonsamtal av Victoria, jag hade såklart försovit mig.
Sminkade mig på 10 min, åkte in till stan. Åt frukost på Espresso house med Victoria, och inväntade Kajsa som hade missat bussen.
Vi gick på stan och kollade i affärer (nehe?). Åkte hem någongång vid tre. Victoria och jag gick hem till mig, och gjorde iordning oss för "fest".
Åkte in till stan igen, träffade Svesse och Johannes. De åt kladdkaka (viktig information, ja), sen tog vi spårvagnen till Klockartorpet, usch. Vi fick skjuts till en kille, där det var "fest". Spelade Gh, sjöng, åt lussebullar, hatade en viss person. Sen tog vi en taxi hem vid 1. Ja, det var helt konstigt. Såna kvällar ger mig ångest.

Nu ska jag sjunga till Markus Krunegård, och sen äta mat med våra gäster. Sen hoppas jag på en hemmakväll med Kajsa. Kanske lite film, och popcorn. Det blir bra.

Ni borde också lyssna på Markus Krunegårds "Dålig på vardag" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0