Fuck you

Idag är det söndag, och det innebär att jag har 5 skoldagar framför mig. Sen är det helg igen, jag längtar redan.
Börjar vid 10 imorgon och slutar vid 4. Så jobbigt att det är mörk när man kommer hem från skolan. Speciellt när man måste gå ensam hem från bussen. Och jag har läskigaste vägen att gå också.
En gång när jag skulle gå hem från bussen när det var mörk så började en gås eller något låta och jag trodde att jag skulle dö. Men jag kunde inte låta bli att skratta för att det var så fult. Hahaa :(

På tal om ingenting så måste jag färga håret. Men jag vet inte vilken färg.
Antingen så som jag färgade förra gången, alltså mörkrött med slingor. Eller mörkbrunt.

Fint med halvblött hår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0