feeling sorry

Förlåt för den urdåliga uppdateringen, men jag har inte haft ork eller tid till att blogga. Om jag ska vara ärlig har jag nästan övervägt till att ta bort bloggen. Men sen tänkte jag efter och bestämde mig för att behålla den. Bra va? :)

Men jag måste erkänna att det är ganska tråkigt att blogga när man knappt får några kommentarer :(
Men jag har trogna läsare som har kikat in på min blogg även om jag inte har bloggat vilket jag tycker är gulligt.

De senaste veckorna har varit jobbiga, mycket att göra i skolan. Så nu känns det riktigt skönt med lov.
Lovets första dagar har varit bra.

I fredags följde jag med Svesse och hans kompisar till Linköping där bland annat Zackarias spelade. Träffade Johan Palm, som Svesse bekantade sig med. Och det slutade med att de umgicks nästintill hela kvällen.

I lördags spelade jag tennis som vanligt. Och senare på kvällen var det party hos Tomas. Riktigt kul kväll med bästa folket.

I söndags hände inte mycket alls, bakade julgodis med mamma och Hanna.
Och idag spenderades dagen med Kajsa och Victoria. Vi gick på stan och julshoppade, eller rättare sagt de julshoppade. Jag följde med bara för att förgylla deras tid på stan. Jag är ju en riktig humör-höjare?

Det är julafton på torsdag för se som har missat det. Bra nu vet ni också det.
Och jag lovar att uppdateringen ska bli bättre. Kanske blir ett nyårs-löfte?

Just det, vad händer på nyår?

Kommentarer
Postat av: madde

nu ska jag börja följa din blogg, bra att du fortsätter! :D riktigt kul i lördags asså!! <3

2009-12-22 @ 00:46:09
Postat av: Johanna (:

jag o tomas snackade om att det vore kul om vi kunde ses allihopa på nyår och festa lite, göra om lördagen (:

2009-12-22 @ 15:58:00
Postat av: maria

nu ska jag börja kommentera, visste inte att man kunde kommentera om man inte hade blogg själv!nu får du leva med mej här haha.

och jag håller med johanna där nere :)

2009-12-22 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0