Fredag

Jag måste erkänna att mitt imunförsvar inte kunde ta vaccinet helt felfritt.
Min arm går knappt att använda, och jag har sjukt ont i huvudet.
Och resten av kroppen mår inte så bra av bodypumpen, lederna gör ont, armarna gör ont, i stortsätt hela överkroppen gör ont. Härligt.
Fördriver tiden med dataspel. Vill egentligen spela Gh, men jag har för ont i armarna. Livet är hårt ibland. Varför ska jag må såhär en fredag? :( Det får bli en hemma kväll ikväll. Ganska skönt ändå.

Trots min ömma kropp mår jag ändå ganska bra. Musiken och spelen får mig på bättre humör. Men jag är lite besviken på att jag inte kunde träffa Kajsa idag. Vi har inte träffats sen i lördags, och det känns så konstigt att inte ha träffats på nästan en vecka :(
Jag får ta och träffa henne imorgon, det har jag bestämmt. Så Kajsa om du läser det här, du är bokad imorgon, av mig. Victoria, du är också bokad.


Kajsaplutt o ja :p

Kommentarer
Postat av: Johanna (:

aw stackare ;) Du ska inte komma in till stan, till borgsmo, imornkväll då? Max har spelning, och än så länge verkar det som att det blir jag, martin, tomas och kanske callerth som ska dit :)<3

2009-12-04 @ 19:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0