2009

Året har varit ganska bra, mycket har förändrats till det bättre.
Kan bero på att jag har ett problem mindre, personer som har tyngt ned mig har försvunnit ur mitt liv och det känns så jävla bra.

Det känns som att jag har ändrats mycket som person också. Och inte till det sämre, som vissa andra haha. Jag har blivit lite öppnare, snällare och inte lika dryg. Visst jag har mina dagar då jag hatar allt och alla och bara vill döda alla som irriterar mig.

Känns bra med ett nytt år, trots att 2009 var ett bra år. Mina mål för 2010 är att satsa på skolan, har inte rikitigt fattat att det är allvar än :( Men nu ska jag verkligen plugga, på riktigt.
Och sen är sommarplanerna spikade. Bovallstrand med tjejerna, och en festival måste avnjutas. Perfekt.

Just det, har ny design som ni kanske redan har märkt. Hiss eller diss? :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart en hiss!

2009-12-31 @ 12:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0