Vadå, mitt rum är inte stökigt?

Idag har jag varit ledig, så jag tog mig tid till att städa mitt rum. Jag har verkligen inte orkat det de senaste dagarna, och då ser det ut som det gjorde, inte så fint.
Jag har inte gjort så mycket mer än att städa och läst lite.
Jag börjar få lite ångest över att skolan börjar om en vecka.
Det är sjukt hur fort sommarlovet har gått. Jag har inte hunnit med allt jag ville göra, som att gå på Grönan till exempel. Jag som får VIP-åkband och allt! ;o Aja, jag får åka upp någon helg.
Nästa år blir det Dannmark med Victoria, vi har redan börjat planera vårat besök till Köpenhamn ;)

Just det, jag har köpt en ny mobil så jag kommer byta nummer. Mer om det får ni veta imorgon. Åh, ni längtar, jag vet :)


Dags att städa? :)


Done ;)


Passade på att städa buren åt Sune också <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

råttjävel

2009-08-11 @ 00:08:46
Postat av: Hemlig1,2,3

Ser att du passade på att fixa vattenkammat på pervot när du ändå var igång? :)

2009-08-11 @ 10:34:53
Postat av: Anonym

Aa, det blev så. Han måste ju se lite oskyldig ut?

2009-08-11 @ 22:04:39
URL: http://sarabeier.blogg.se/
Postat av: Anonym

VÄLKAMMAD UTTER

hahah :(

2009-08-12 @ 02:20:02
URL: http://sarabeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0