Augustifestivalen

De senaste dagarna har jag inte orkat blogga, och inte nu heller egentligen. Men eftersom folk frågar om uppdateringar så är jag snäll och skriver lite för eran skull.

Jag har iallafall haft fullt upp med skolan, och kompisar.
I förrgår var jag, Kajsa och Victoria på Rix fm festivalen. Det var ganska trisst, men vi var kvar och kollade på Lillie och Sussie, HEAT, Agnes och säkert någon mer. Vi drog till donken, träffade lite folk åkte hem, sov.

Igår blev jag nollad. Vi lekte lite lekar, strippade, badade i strömmen, kastade ägg och sånt. Mysigt.
Åkte hem, duschade (ja, det är viktigt att ni vet det), fixade mig, åkte in till stan med Svesse, Jakob, och hans kompis.
Vi träffade lite folk och drog omkring på stan. Det roliga var att det regnade non stop. Aja, vi åkte hem vid 23 någongång.

Idag har jag jobbat hela dagen och är helt slut. Imorgon har jag inget planerat. Funderar starkt på att prova att rida (på hästar, haha) och kanske åka in till stan och köpa lite småsaker.


Vi hittade ett ställe där vi inte blev blöta, och de posar stenhårt ;)


Jag också, hah

Kommentarer
Postat av: Andreas

Fett fina var vi X)

2009-08-23 @ 01:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0