skolan

Dags att skriva lite om igår och idag kanske?
Det började med upprop i aulan, gick till våra klassrum med mina nya klasskompanjoner.
Lärarna pratade lite, vi fick informationspapper, pennor och sånt. Sen gick vi på en liten rundvandring, skolan är ju huur stor som helst. 1600 elever, aokej den är inte jääätte stor.. men tillräckligt för att jag ska gå vilse.
Vi fick egna skåp, som var utspridda över heela byggnaden. Jag fick mitt skåp längst upp i korridoren, och Figge (min klasskompis) fick ett skåp längst ned i "källaren". Mysigt.

Idag hade vi klassaktiviteter så att vi lär känna varandra.
Folket är helt okej, inte för att jag har pratat med alla än, men i stora drag verkar de okej.
Vi hade våran första lektion idag, Naturkunskap.
Sen gick vi hem och alla var lyckliga i alla sina dagar. Alla älskar lyckliga slut.


Mmm, fint  hår.. eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0