Inte långt kvar..

tills skolan börjar, om några timmar.
Jag är inte nervös alls.. eller okej, liite nervös. Men det är inte så farligt.

Jag har precis tagit mig en dusch, gjort hårinpackning, målat naglarna, ja sånt som alla tjejer sitter och gör nu innan skolan börjar.
Mina naglar var en katastrof, så jag löste det med rosa nagellack. Kan det bli bättre?

Jag har även hittat en busskompis, Svesse/andy/andreas. Vi har bestämt oss för att åka till Köpenhamn i sommar, det blir najs. Jag vet att ni är avundsjuka :)
Aja, nu ska jag snart sova. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Andreas

I alla lägen Sara :)

2009-08-17 @ 22:40:38
Postat av: Victoria

DU SKA TILL KÖPENHAMN MED MIG!!

2009-08-18 @ 08:51:59
URL: http://victorialiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0