In Flames!

Läste nyss Expressen och såg att In Flames kommer till Sverige! Jag sprang till datorn för att kolla biljetter, och de släpps 18/8. Jag mååste gå, man kan inte missa In Flames!
Jag ska övertala Kajsa att åka med mig, det ska nog inte bli så svårt.. hoppas jag. Annars går jag ensam, eller med någon annan frivillig?

Aja, idag har jag inte gjort ett skit. Och det känns väldigt bra faktiskt, jag brukar få lite ångest när jag inte gör någonting men idag känns det bra :)
Hanna (min syster) har gjort maränger och chokladbollar som jag ska smaka av .. haha
På tisdag börjar skolan, det ska bli riktigt kul att börja i en ny klass och på en ny skola. Men jag är så jävla nervös, och  jag kommer dö första dagen.
Jag har kollat in min klasslista och vi är över 40 st i klassen, det är sjuukt mycket folk. Men jag ser fram emot att lära känna dom :)

Skriver nog lite mer senare, hej så länge


In Flames - Alias


<3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag. dör. på. onsdag. :'((

2009-08-16 @ 16:49:20
URL: http://victorialiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0