Berätta vart du kommer ifrån.. eller?

Jag har tråkigt så jag passar på att skriva lite, men jag har inget att skriva men ändå.
Sitter och lyssnar igenom folks playlists, gillar det mesta eftersom jag är en allätare. Men något som jag inte står ut med är reagge-TON, blues och sånt, okej jag kanske inte är någon allätare ändå ..
Jag snor lite musik av folk och lägger till i min egen playlist (förlåt kajsa och victoria, hah), så nu ska det lyssnas på musik!

Här har ni "min" playlist iallafall
http://open.spotify.com/user/sarabeier/playlist/7McsvWypO6aLCUPj9ozy8c

Imorgon börjar skolan och jag trodde att jag skulle vara mycket nervösare idag än vad jag är. Men det kanske kommer ikväll när jag ska sova, det är då man hinner tänka igenom saker man egentligen inte borde.

Jaha, det här är ju kul. Jag har städat mitt rum, som vanligt. Så nu är det fint, och min älskade dalahäst står fint i fönstret. Ska passa på att klappa den lite :)

Oj, vilket fint inlägg med sammanhängande text. Sånt gillar vi!


Säg hej till Mr. Dalahäst

Kommentarer
Postat av: Victoria

Lite Death Cab for Cutie och Black kids har jag influerat dig med ser jag (y) haha, gölligt <3

2009-08-17 @ 20:17:55
URL: http://victorialiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0