-

Jag spelade årets första match idag, eller träningsmatch. Det gick ganska bra, och jag gjorde första målet i andra halvlek, trots min stukade fot, som inte vill ge med sig.
Jag är lite avundsjuk på Nicole och Kajsa som har varit i Sthlm hela dagen, jag ville också dit och glo på folk :(
Inga sura miner här inte, jag har haft fullt upp med att läsa hela dagen ändå. Nu är alla Twilight böckerna utlästa, för andra gången. Haha, jag älskar dem. Men nu funderar jag på att läsa om alla mina Gossip Girl böcker..
Jag har börjat att läsa väldigt mycket på senaste tiden, vad händer med mig? :(


Kommentarer
Postat av: jonas

Du borde ha följt med till stockholm <3

2009-04-08 @ 01:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0